Dažniausiai užduodami klausimai
DUK
"Nutridome" programa
Taip, žinoma. Norėdami tai padaryti, eikite į skirtuką "Profilis", tada į "Klientų aptarnavimas". Viršutiniame dešiniajame kampe rasite pokalbio piktogramą. Spustelėkite ją ir susisiekite su mumis. Laukiame jūsų žinutės.
Mūsų programėlę galima rasti "App Store" ir "Google Play". Tiesiog į paieškos laukelį įveskite "Nutridome - grožio parduotuvė" ir rezultatuose rasite mūsų išskirtinį logotipą. Taip pat galite apsilankyti mūsų svetainėje nutridome.co.uk. Patekę į svetainę, jos poraštėje pastebėsite informaciją apie programėlę, taip pat anksčiau minėtų "App Store" ir "Google Play" piktogramas. Įdiegti programėlę užtruksite tiesiog kelias sekundes!
Žinoma! Apsipirkdami programėlėje galite naudoti nuolaidos kodą. Jį tereikia įvesti tinkamoje vietoje, kai baigsite užsakymą, iškart po užsakomų produktų sąrašu.
Taip. Kad galėtumėte stebėti savo užsakymų istoriją, turite prisijungti. Tada skirtuke "Profilis" pasirinkite "Užsakymų istorija". Šiame skirtuke bus visi užsakymai, pateikti iš jūsų paskyros.
Viskas, ką jums reikia padaryti, tai "App Store" arba "Google Play" paieškos laukelyje įvesti raktažodį "Nutridome - beauty shop". Rezultatuose bus rodomas mūsų išskirtinis logotipas. Spustelėkite ir įženkite į mobilųjį pasirinktos kosmetikos pasaulį.
Pristatymo formos
Jei užsakymo pristatymas vėluoja, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba. Pasistengsime viską paaiškinti.
Kiek įmanoma, siuntas siunčiame ir į užsienį.
Šiuo metu tai neįmanoma, bet mes dirbame ties šia galimybe.
Deja, šiuo metu tai neįmanoma.
Jei norite pakeisti pristatymo adresą, kreipkitės į Klientų aptarnavimo skyrių - patikrinsime, kuriame etape yra jūsų užsakymas, ir patvirtinsime, kad jį galima pakeisti.
Daugeliu atvejų kurjeriai skambina siuntų gavėjams, tačiau mes negalime to garantuoti - kurjeris neprivalo to daryti.
Pristatymą atlieka kurjerių bendrovė. Priklausomai nuo pasirinkto pristatymo būdo, jūsų užsakymą gali pristatyti kurjeris arba galite atsiimti siuntinį "InPost" siuntų automatuose, DPD, DHL ir "Orlen Paczka" siuntų surinkimo punktuose.
Pristatymo numerį rasite užsakymo patvirtinimo pranešime. Naudodamiesi šiuo kodu galėsite sekti savo pristatymą.
Mokėjimo formos
Jei norite padaryti kokių nors užsakymo pakeitimų, kreipkitės į Klientų aptarnavimo skyrių, kurį galite pasiekti telefonu +48 22 266 10 01. Taip pat galite siųsti el. laišką adresu: kontakt@nutridome.pl.
Jei pasirinksite mokėjimą pristatymo metu, už siuntinį galite atsiskaityti kortele siuntų automate, kuriame yra terminalas. Siuntų automatuose, kuriuose nėra terminalo, mokėjimas atliekamas internetu per "PayByLink". Tai greitas ir saugus banko pervedimas, leidžiantis elektroniniu būdu sumokėti už siuntų automate įdėtą siuntą. Kai mokėjimas bus įskaitytas, "InPost" SMS žinute atsiųs priėmimo kodą.
Mokėjimas išsiunčiamas kitą darbo dieną.
Pervežimo informacija: PL63114010100000463959001001 / Swiftcode BREXPLPWMBK. Abriga sp. z o.o, ul. Staromiejska 8/12, 26-600 Radom. Mokėjimo pavadinime nurodykite savo užsakymo numerį.
"Nutridome" galite pasirinkti mėgstamą mokėjimo būdą. Už pirkinius galite atsiskaityti: kortele, BLIK, banko pavedimu, per "PayPal" arba "Google Pay". Taip pat galima sumokėti pristatymo metu arba atidėti mokėjimą iki 30 dienų per "PayPo". Daugiau apie galimus mokėjimo būdus galite paskaityti čia: https://nutridome.pl/formy-platnosci.
Per 15-30 minučių nuo bandymo pateikti užsakymą į savo el. pašto adresą gausite el. laišką su nuoroda, kuri nukreips jus į mokėjimą. Taip pat galite susisiekti su mumis pagalbos linija. Mes padėsime jums užbaigti užsakymą.
Užsakymą galite apmokėti per 7 dienas. Jei per savaitę nesumokėsite, užsakymas bus atšauktas.
Kurjeriai priima mokėjimus kortelėmis ir grynaisiais pinigais.
Kaip įsigyti?
Kreipkitės į mūsų klientų aptarnavimo tarnybą (tel. +48 22 266 10 01 arba kontakt@nutridome.pl). Patikrinsime, kokiame etape yra jūsų užsakymas, ir patvirtinsime, kad jį galima atšaukti.
Norėdami tai padaryti, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba (tel. +48 22 266 10 01 arba kontakt@nutridome.pl). Patikrinsime, kokiame etape yra jūsų užsakymas, ir patvirtinsime, kad jį galima pakeisti.
Užsakymo priėmimo patvirtinimas siunčiamas el. paštu užsakymo pateikimo metu nurodytu adresu. Tam turime 24 valandas nuo pirkimo momento. Jei praėjus šiam laikui elektroninis laiškas neatėjo ir nepateko į nepageidaujamų laiškų dėžutę, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba (tel. +48 22 266 10 01 arba kontakt@nutridome.pl).
Nieko neįvyko. Kreipkitės į mūsų klientų aptarnavimo skyrių. Patikrinsime, kokiame etape yra jūsų užsakymas, ir patvirtinsime, kad jūsų adresą galima pakeisti.
Savo užsakymo būseną galite patikrinti prisijungę prie paskyros. Visą jus dominančią informaciją rasite skirtuke "Užsakymų istorija". Palaikykime ryšį. Jei turite klausimų, mielai į juos atsakysime. Kreipkitės į Klientų aptarnavimo skyrių (tel. +48 22 266 10 01 arba kontakt@nutridome.pl).
Nuolaidos kodą galite įrašyti paskutiniame užsakymo etape, santraukoje prieš mokėjimą. Tiesiog įveskite kodą į atitinkamą laukelį ir patvirtinkite, o nuolaidos vertė bus automatiškai išskaičiuota iš bendros užsakymo sumos.
Jei nuolaidos kodas neveikia, patikrinkite, ar atitinkate visus kriterijus, būtinus nuolaidai gauti, pavyzdžiui, minimalią užsakymo vertę arba ar jis netaikomas kartu su kitomis reklaminėmis akcijomis. Taip pat įsitikinkite, kad kodą įvedėte teisingai - atkreipkite dėmesį į didžiųjų raidžių skirtumus ar nereikalingus tarpus.
Jei nuolaida vis tiek netaikoma, susisiekite su mumis - mielai padėsime!
Akcijos nėra derinamos.
Per 15-30 minučių gausite el. laišką su nuoroda, kuria galėsite atlikti mokėjimą.
Vieno pirkimo metu galima užsisakyti ne daugiau kaip 10 to paties produkto vienetų. "Nutridome" didmenine prekyba neužsiima.
Pirkti galite patogiai mūsų svetainėje arba mobiliojoje programėlėje. Jei pageidaujate, taip pat galite susisiekti su mumis telefonu arba pateikti užsakymą el. paštu.
Kiekvieno gaminio puslapyje galima nustatyti priminimą, kada jį vėl bus galima įsigyti. Spustelėkite parinktį "Priminti man, kai vėl bus galima įsigyti" ir įveskite savo el. pašto adresą.
Sąskaita faktūra bus išsiųsta į jūsų el. pašto adresą, kai siuntinys bus paimtas iš kurjerio arba iš surinkimo vietos.
"Nutridome" filialas
Nieko negali būti paprasčiau. Tiesiog teisingai užpildykite registracijos formą. Įsitikinkite, kad pateikti duomenys yra teisingi.
Ne, dalyvavimas "Nutridome Affiliate" programoje yra nemokamas ir visiškai savanoriškas.
Komisinius gausite, kai jūsų paskatintas naudotojas iš anksto sumokės už užsakymą. Jei parduodate prekes už grynuosius pinigus, tai įvyksta tą akimirką, kai vartotojui išsiunčiame prekę. Komisinius mokame uždelstai, t. y. po to, kai pirkinys jau buvo įsigytas. Sprendimą dėl lėšų skyrimo priimame remdamiesi teisingai išrašyta ir mums pristatyta (el. pašto adresas: affiliate@nutridome.co) sąskaita faktūra arba PVM sąskaita faktūra. Apmokame iki minėtame dokumente nurodytos datos. Tačiau nepamirškite, kad ši data neturėtų būti trumpesnė nei 14 dienų. Komisinį atlyginimą mokame į dokumento tekste nurodytą banko sąskaitą. Mažiausia pajamų riba, nuo kurios mokamas komisinis atlyginimas, yra 200 PLN.
Taip, jums priskirta nuoroda yra unikalus, tik jums priklausantis kodas. Naudodamiesi šiuo kodu galite reklamuoti "Nutridome Affiliate" programos produktus.
Taip, prie programos galite prisijungti bet kurioje vietoje.
"Nutridome Affiliate" - tai partnerių programa, skirta "Nutridome" parduotuvės klientams. Daugiau informacijos rasite svetainėje https://nutridome.co/affiliate/.
"Nutridome" nauda
"Nutridome Benefit" - tai paslauga, skirta įmonių savininkams, personalo darbuotojams ir tiems, kurie atsakingi už išmokų pirkimą ar pasirinkimą konkrečioje įmonėje. Pasiūlymą sudaro dovanų darbuotojams, partneriams ar rangovams rengimas. Taip sutaupoma ne tik pinigų, bet ir brangaus laiko. Parengsime individualų pasiūlymą, pritaikytą ir jūsų poreikiams, ir jūsų biudžetui.
Bendradarbiavimo laikas neribojamas. Jei pasirinksite paslaugą "Nutridome Benefit", parengsime individualiai pritaikytus dovanų rinkinius bet kokiai progai - nuo spontaniškų darbuotojų padėkos dovanų iki jubiliejų, kalėdinių dovanų ir visų kitų jums svarbių švenčių. Neprivalote šia funkcija naudotis reguliariai.
Stengsimės kuo geriau pritaikyti pasiūlymą atrinkdami išskirtinius produktus.
Skundai
Per 14 dienų nuo pirkimo turite teisę atsisakyti sutarties nenurodydami priežasties. Norėdami tai padaryti, užpildykite grąžinimo formą.
Jei turite nusiskundimų, kreipkitės į Klientų aptarnavimo skyrių telefonu: +48 22 266 10 01. Taip pat galite siųsti el. laišką adresu: zwroty@nutridome.pl.
Tai užtruks ne ilgiau kaip 14 dienų. Stengsimės atsakyti į jūsų užklausą kuo greičiau.
Jei siuntinys buvo pažeistas vežant, būtina surašyti pranešimą apie pažeidimus dalyvaujant kurjeriui. Tai yra mūsų internetinės parduotuvės skundų nagrinėjimo pagrindas. Tuomet galite pateikti pretenziją kreipdamiesi į Klientų aptarnavimo skyrių ir prašydami pakeisti siuntą per 7 dienas nuo siuntinio gavimo.
Mums reikia tik grąžinimo formos. Galite pridėti pirkimą patvirtinantį dokumentą, tačiau tai nėra privaloma.
Skundo formą galima rasti interneto svetainėje adresu: https://static.nutridome.pl/pdf/formularz-zwrotu.pdf.
Skundus priimame raštu el. pašto adresu zwroty@nutridome.pl. Pateikdami skundą, nurodykite savo užsakymo numerį arba duomenis, pagal kuriuos galėtume jus identifikuoti.
SMS atšaukimas
SMS žinutes gaunate, nes vykdydami užsakymą sutikote, kad su jumis susisiektume. Ar šią parinktį pasirinkote per klaidą? Ne bėda, visada galite atsisakyti šios funkcijos.
Spustelėkite šią nuorodą, įveskite savo telefono numerį ir patvirtinkite atšaukimą: https://nutridome.pl/rezygnacja-sms Šiuo tikslu taip pat galite susisiekti su klientų aptarnavimo skyriumi.
Praneškite mums, kad norite atsisakyti SMS žinučių gavimo. Tiesiog parašykite mums el. paštu: kontakt@nutridome.pl. Naudodamiesi šia nuoroda gausite dar greitesnius rezultatus: https://nutridome.pl/rezygnacja-sms
Pasitraukimo sąlygos
Deja, atsiimant galima grąžinti tik nepažeistą gaminį.
Jei norite grąžinti gaminį, atkreipkite dėmesį, kad pašto išlaidas apmoka siuntėjas, t. y. siuntinio siuntėjas.
Pirkinius galite grąžinti per 14 kalendorinių dienų nuo jų gavimo.
Grąžina
Grąžintą gaminį galite siųsti atgal per kurjerių bendrovę, Lenkijos paštą arba "InPost" siuntų automatus.
Eikite į grąžinimo formą, į kurią siunčiate siuntinį.
Galite grąžinti pirkinį, tačiau tik nenaudotą, originaliai supakuotą gaminį.
Grąžinkite gaminį šiuo adresu: Nutridome 8 Gas Street 26-600 Radom
Nors stengiamės patenkinti visus jūsų reikalavimus, šiuo metu ši funkcija nėra prieinama. Raginame naudotis pašto arba kurjerių paslaugomis.
Deja, šiuo metu nėra galimybės išsiųsti grąžinamąją siuntą išsiunčiant iš anksto.
Grąžinamų prekių siuntimo išlaidas apmoka klientas.
Susisiekite su mumis
Grąžintą gaminį galite siųsti atgal per kurjerių bendrovę, Lenkijos paštą arba "InPost" siuntų automatus.
Eikite į grąžinimo formą, į kurią siunčiate savo siuntinį.
Galite grąžinti pirkinį, tačiau tik nenaudotą, originaliai supakuotą gaminį.
Grąžinkite gaminį šiuo adresu: Nutridome 8 Gas Street 26-600 Radom
Nors stengiamės patenkinti visus jūsų reikalavimus, šiuo metu ši funkcija nėra prieinama. Raginame naudotis pašto arba kurjerių paslaugomis.
Deja, šiuo metu nėra galimybės išsiųsti grąžinamąją siuntą išsiunčiant iš anksto.
Grąžinamų prekių siuntimo išlaidas apmoka klientas.