"Nutridome" parduotuvės taisyklės

1. BENDROSIOS NUOSTATOS
1.1. Internetinę parduotuvę, esančią adresu http://nutridome.lt/, valdo bendrovė Abriga Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, kurios buveinė yra adresu Staromiejska g. 8/12, 26-600 Radom, Lenkija, į Nacionalinio teismų registro Verslininkų registrą ją įtraukė Liublino apylinkės teismas LublinWschód, kurios būstinė yra Świdnik, Nacionalinio teismų registro 6-asis ūkinis skyrius, kodas 0000700689, PVM MK PL5272825059, įmonės kodas 368588548, įstatinis kapitalas - 100 000,00 PLN, visas apmokėtas, toliau vadinama Parduotuve arba Internetine parduotuve.
1.2. Šios sąlygos skirtos parduotuvės klientams. Pardavimai internetinėje parduotuvėje vykdomi remiantis šiomis sąlygomis, kurias kiekvienas klientas turėtų perskaityti prieš pateikdamas užsakymą.
Užsakymo pateikimas internetinėje parduotuvėje reiškia, kad sutinkate su šiomis taisyklėmis ir sąlygomis.
1.3. Pardavėjas informuoja, kad klientas gali susisiekti su pardavėju šiais būdais:
a) siųsdamas korespondenciją adresu: Nutridome, ul. Gazowa 8, 26-600 Radom, Polen,
b) elektroniniu paštu: kontaktas@nutridome.lt,
c) telefonu: +441215122138, karštoji linija veikia nuo pirmadienio iki penktadienio nuo 8 iki 16 valandos (pokalbio mokestis pagal operatoriaus tarifą).
1.4. Sutikdamas su sąlygomis, Pirkėjas sutinka, kad užsakyme nurodytu el. pašto adresu būtų išrašyta ir išsiųsta elektroninė sąskaita faktūra, o prireikus - elektroninė tikslinamoji sąskaita faktūra. Jei sutikimo gauti sąskaitą faktūrą elektroniniu būdu neduodate arba jį atsiimate, susisiekite su mumis šiuo el. pašto adresu: kontaktas@nutridome.lt, kartu nurodydami pašto adresą, kuriuo klientas pageidauja gauti pirkimą patvirtinantį dokumentą popierine forma.
1.5. Sąskaitos faktūros arba koreguojamosios sąskaitos faktūros pateikimas nurodytu el. pašto adresu yra tolygus jos gavimo patvirtinimui, o prieštaravimo dėl jos galiojimo nepateikimas yra tolygus patvirtinimui, kad buvo susitarta dėl sandorio sąlygų.
1.6. Pardavėjas užtikrina asmens duomenų apsaugą. Pardavėjas informuoja, kad kliento pateikti asmens duomenys bus apsaugoti nuo neteisėtos prieigos. Pirkėjo sutikimų pagrindu pateikti asmens duomenys renkami išreikštuose sutikimuose numatytais tikslais. Kiekvienas klientas turi teisę susipažinti su savo duomenimis, juos redaguoti arba prašyti ištrinti.
1.7. Taisyklėse ir Nuostatuose vartojamos šios sąvokos suprantamos taip:
a) pirkėjas/klientas - parduotuvės naudotojas, kuris yra vyresnis nei 18 metų fizinis asmuo arba juridinis asmuo ar juridinio asmens statuso neturintis organizacinis vienetas, kuriam pagal specialias nuostatas suteikiamas teisnumas, kuris naudojasi internetine parduotuve, ypač pateikia užsakymą pagal šias taisykles ir taisykles,
b) pardavėjas - Abriga Sp. z o.o.; pardavėjas yra verslininkas, kuris, sudarydamas ir vykdydamas pirkimo-pardavimo sutartį, veikia savo verslo veiklos srityje,
c) užsakymo forma - internetinėje parduotuvėje esanti interaktyvi forma, kuria naudodamasis klientas gali pateikti užsakymą, visų pirma įtraukdamas prekes į elektroninį pirkinių krepšelį ir nurodydamas pirkimo-pardavimo sutarties sąlygas, įskaitant pristatymo ir apmokėjimo būdą,
d) paskyra - pardavėjo IRT sistemos išteklių rinkinys, pažymėtas individualiu vardu (prisijungimo vardu) ir kliento nurodytu slaptažodžiu, kuriame saugomi kliento pateikti duomenys ir informacija apie jo internetinėje parduotuvėje pateiktus užsakymus,
e) naujienlaiškis - paslauga, kurią sudaro ciklinės informacijos apie parduotuvę, informacijos apie prekes, naujienas ir akcijas siuntimas klientams elektroniniu paštu, gavus jų sutikimą, f) prekė - internetinėje parduotuvėje esantis kilnojamasis daiktas, dėl kurio sudaryta pirkimopardavimo sutartis už tam tikrą kainą, g) užsakymas - pirkėjo pardavėjui siunčiamas valios pareiškimas, kuriuo išreiškiama tiesioginė valia sudaryti prekių pirkimo-pardavimo sutartį nuotoliniu būdu per internetinę parduotuvę, nurodant prekes, kurias pirkėjas pageidauja įsigyti, ir jų skaičių, taip pat pirkėjo duomenis, būtinus pirkimopardavimo sutarčiai sudaryti ir vykdyti. Pardavėjui priėmus užsakymą, pirkimo-pardavimo sutartis sudaroma.
1.8. Internetinė parduotuvė pasilieka teisę bet kuriuo metu ir be išankstinio įspėjimo iš dalies arba visiškai pakeisti sąlygas. Klientui neprivalomos tos sąlygų nuostatos, kurios buvo pakeistos po to, kai klientas pateikė užsakymą.
1.9. Nutridome internetinė parduotuvė neužsiima didmenine prekyba arba pardavimu asmenims ar subjektams, kurie perka prekes tolesnio komercinio perpardavimo tikslais. Nustačius tokį perpardavimą, klientui gali būti neleista pateikti tolesnių užsakymų.
1.10 Parduotuvė informuoja, kad visus ginčus stengiasi spręsti abipusiu susitarimu. Nepavykus ginčo išspręsti taikiai, pirkėjas turi teisę kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (Vilniaus g.
25, 01402, Vilnius, www.vvtat.lt).
1.11. Be to, pardavėjas informuoja, kad interneto svetainėje https://ec.europa.eu/consumers/odr veikia internetinė GES ginčų sprendimo platforma - GES platforma, kuria gali naudotis vartotojai ir įmonės, siekiančios neteisminiu būdu išspręsti ginčus, susijusius su internetu įsigytomis prekėmis ar paslaugomis.
1.12. Pirkėjas sutinka, kad sudarant pirkimo-pardavimo sutartį būtų naudojamos nuotolinio ryšio priemonės.
1.13. Jokia šių sąlygų nuostata nepanaikina ir neapriboja pirkėjo teisių pagal galiojančius įstatymus.
1.14 Pirkimo-pardavimo sutartis ir šios sąlygos parengtos lietuvių kalba.
2. UŽSAKYMAI
2.1. Internetinėje parduotuvėje prekės parduodamos paštu. Parduotuvė veikia 24 valandas per parą, 365 dienas per metus. Todėl užsakymus taip pat galima pateikti 24 valandas per parą.
2.2. Parduodamos naujos, fizinių ir teisinių defektų neturinčios prekės. Informacija apie prekių kainą, jų charakteristikas, kokybę ir esmines prekių savybes pateikiama parduotuvės interneto svetainėje ir yra patalpinta šalia pateikiamų prekių.
2.3. Visos internetinėje parduotuvėje siūlomos prekės yra fiziškai sandėlyje ir jų atsargos atnaujinamos kasdien. Tačiau informacija apie prekių prieinamumą gali keistis be išankstinio įspėjimo.
2.4. Prekių užsakymai pateikiami tinkamai užpildžius užsakymo formą, kurią galima rasti parduotuvės interneto svetainėje. Pateikti užsakymą taip pat galima susisiekus su pardavėju: telefonu: +441215122138, el. paštu: kontaktas@nutridome.lt Pateikus užsakymą, pirkėjas nurodytu el. pašto adresu gauna el. pašto patvirtinimą su informacija apie jo priėmimą. Pardavėjas neatsako už tai, kad elektroninis laiškas nebuvo pristatytas dėl techninių priežasčių, už kurias jis neatsako.
2.5. Užsakymus gali pateikti registruoti asmenys, turintys paskyrą parduotuvėje, arba asmenys, pateikę visus sandoriui atlikti būtinus duomenis.
2.6. Internetinės parduotuvės paskyra
Norėdami atidaryti nemokamą mūsų paskyrą, turite būti pilnametis, pateikti galiojantį el. pašto adresą autentifikavimo tikslais ir reikiamus identifikavimo duomenis. Registruodamasis ir užsakydamas prekes pirkėjas privalo teisingai nurodyti visus duomenis. Pirkėjas privalo atnaujinti naudotojo paskyroje pateiktus duomenis, jei jie pasikeičia. Pirkėjo naudotojo paskyroje ir pateikiant užsakymą pateiktus duomenis pardavėjas laiko teisingais.
Jei nusprendžiate susikurti paskyrą, suteikiame jums prieigą prie asmeniškai pritaikytų paslaugų: a) tvarkyti ir sekti savo užsakymus,
b) keisti jūsų asmens duomenis,
c) siųsti naujienlaiškį su naujausiomis tendencijomis ir išskirtiniais Nutridome pasiūlymais, d) produktų apžvalgų rašymas.
Asmens duomenys, pateikti kuriant paskyrą arba vėliau naudojantis mūsų produktais ir paslaugomis, yra skirti Abriga Ltd.
2.7. Kiekvienas kliento pateiktas užsakymas patvirtinamas elektroniniu paštu, informuojant apie jo gavimą.
2.8. Parduotuvė pasilieka teisę atsisakyti vykdyti užsakymą, jei užsakyme pateikti ne visi jo įvykdymui būtini duomenys arba jei duomenys yra neteisingi. Parduotuvė susisieks su pirkėju telefonu arba el.
paštu, kad nustatytų arba papildytų reikiamus duomenis. Jei nepavyksta susisiekti, po 7 dienų nuo užsakymo pateikimo dienos parduotuvė turi teisę atšaukti užsakymą ir grąžinti pirkėjui už pirkinius sumokėtus pinigus.
2.9. Parduotuvė pasilieka teisę anuliuoti užsakymą, jei per 7 dienas nuo iš anksto apmokėto užsakymo pateikimo dienos nesumokama visa užsakymo kaina. Tuomet parduotuvė grąžins klientui jo sumokėtas lėšas.
3. SIUNTIMAS IR PRISTATYMAS
3.1. Parduotuvė apdoroja užsakymus iki 3-5 darbo dienų:
- nuo užsakymo pateikimo momento, jei užsakymas apmokamas pristatymo metu,
- nuo pirkėjo mokėtinos sumos sumokėjimo, kai užsakymai apmokami iš anksto.
Užsakymo apdorojimas suprantamas kaip paruoštos siuntos perdavimas kurjerių įmonei. Apie siuntos perdavimą kurjerių bendrovei pirkėjas bus informuotas el. paštu, gavęs važtaraščio numerį.
3.2. Jei kyla sunkumų vykdant užsakymą, klientas bus nedelsiant informuotas.
3.3. Pristatymo išlaidos kiekvieną kartą nurodomos užsakymo santraukoje. Pristatymai vykdomi per kurjerių bendroves.
4. KAINOS IR NUOLAIDOS
4.1 Visos kainos nurodytos eurais. Bendroji kaina, įskaitant taikomą PVM tarifą, nurodoma šalia išsamaus prekių aprašymo. Prie kiekvienos prekės nurodyta kaina yra privaloma tuo metu, kai klientas pateikia užsakymą. Į kainas neįskaičiuotos siuntimo išlaidos, kurios bus skaičiuojamos atskirai.
4.2. Parduotuvė pasilieka teisę keisti siūlomų prekių kainas, papildyti pasiūlą naujomis prekėmis, inicijuoti ir atšaukti reklamines kampanijas parduotuvės interneto svetainėje arba daryti jų pakeitimus.
Todėl pardavėjas rekomenduoja pirkėjams reguliariai tikrinti svetainėje pateikiamą informaciją.
4.3. Akcijinių prekių arba prekių, pažymėtų kaip „išpardavimas“, atveju užsakymų pateikimo eiliškumas nustatomas pagal užsakymų, kuriuose nurodyti teisingi duomenys, gavimo elektroninėje pardavimo sistemoje eiliškumą. Prekių, kurioms taikomos akcijos ar sumažintos kainos, skaičius gali būti ribotas.
Akcijos ir išpardavimai taip pat gali būti ribojami laiko atžvilgiu.
4.4. Visos parduotuvėje vykdomos akcijos, specialūs pasiūlymai, nuolaidos, lengvatos nesumuojamos.
4.5. Klientas negali reikalauti akcinės ir standartinės kainos skirtumo, jeigu jis pateikė užsakymą prieš akcijos galiojimo laikotarpį arba po jo.
4.6. Bet kokia informacija apie produktus, įskaitant jų kainas, pateikta svetainėje ar kitoje informacinėje medžiagoje, yra tik kvietimas sudaryti sutartį ir nėra pasiūlymas, kaip apibrėžta atitinkamuose teisės aktuose.
4.7. Pardavėjas informuoja, kad gali vykdyti reklamines kampanijas, susijusias su prekėmis, kurių galiojimo laikas yra trumpas; informacija apie galiojimo laiką bus nurodyta prekės kortelėje. Prekėms, kurių galiojimo laikas trumpas, tačiau sutarties sudarymo metu pakankamas, kad prekės būtų visiškai naudojamos pagal gamintojo instrukcijas, apie kurias pardavėjas informavo pirkėją pateikdamas užsakymą, pretenzijos netaikomos.
5. SKUNDAI DĖL PREKIŲ
5.1 Jei įsigytos prekės neatitinka kokybės reikalavimų, pirkėjas visų pirma turi teisę netinkamos kokybės prekes pakeisti tinkamos kokybės prekėmis. Pagal galiojančius teisės aktus pirkėjas taip pat turi teisę reikalauti sumažinti prekių kainą arba teisę atsisakyti sutarties.
5.2. Mes nedelsdami priimsime sprendimą dėl jūsų skundo. Pardavėjas į jūsų skundą atsakys per 14 dienų nuo skundo gavimo dienos.
5.3 Pardavėjas padengia išlaidas, susijusias su netinkamos kokybės prekių grąžinimu, ir savo sąskaita pašalina trūkumus, įskaitant, bet neapsiribojant, pirkėjo aprūpinimą tinkamos kokybės prekėmis.
6. SKUNDAI DĖL PRISTATYMO
6.1. Prieš patvirtindamas siuntos gavimą, klientas turėtų patikrinti siuntos būklę, visų pirma įvertinti, ar siunta nėra pažeista ar prarasta, o atidaręs siuntą klientas turėtų iš karto patikrinti jos turinį. Jei klientas nustato, kad siunta buvo pažeista ar sugadinta gabenimo metu, jis turi galimybę: - nepriimti siuntos iš kurjerių bendrovės ir kartu užpildyti žalos protokolą,
- atsiimti siuntą ir ne vėliau kaip per 7 dienas nuo siuntos gavimo dienos pranešti kurjerių bendrovei apie pažeidimus (pateikti skundą),
- atsiimti siuntą ir ne vėliau kaip per 7 dienas nuo siuntos gavimo dienos pranešti pardavėjui apie atsiradusius pažeidimus (skundą); tokiu atveju pardavėjas pateikia skundą kurjerių bendrovei. Klientas gali pateikti pardavėjui skundą pasirinktu būdu, vadovaudamasis CK 6.5 str. Bendrųjų sąlygų 7.2 punktą.
6.2. Jei skundas susijęs su dėl transportavimo metu sugadintu siuntiniu arba sugadintomis prekėmis, klientas turi pateikti pardavėjui siuntų pristatymo įmonės pranešimą apie sugadinimą kartu su fotodokumentacija, kurioje matomi siuntinio išorės, siuntinio vidaus, sugadintų prekių ir etiketės nuotraukos pažeidimai. Šie dokumentai sudaro pagrindą nagrinėti skundą.
7. KITOS SKUNDŲ TEIKIMO TAISYKLĖS
7.1. Pardavėjas priima prašymus ir skundus bei teikia informaciją apie prekes žodžiu, raštu arba elektroniniu paštu ir elektroninėje formoje, esančioje internetinėje parduotuvėje. Kontaktiniai duomenys nurodyti punkte. 7.2.
7.2. Pirkėjas nedviprasmiškai pareiškia Pardavėjui ketinimą pateikti pretenziją, kreipdamasis į Pardavėją toliau pasirinktu būdu:
a) elektroniniu paštu adresu: returns@nutridome.lt arba
b) telefonu: +441215122138 (pagalbos linija veikia nuo pirmadienio iki penktadienio 8-16 val.) c) raštu šiuo korespondencijos adresu: ul. Gazowa 8, 26-600 Radom, Polen.
Be to, pirkėjas privalo pateikti pardavėjui įskaitomai užpildytą grąžinimo formą pirmiau nurodytu el.
pašto adresu arba paštu. Grąžinimo formą galima rasti nuorodoje
https://static.nutridome.pl/pdf/returns.lt.pdf
7.3. Kad būtų galima nustatyti ir išnagrinėti skundą, klientas privalo pateikti arba atitinkamai pridėti šiuos duomenis: vardą ir pavardę, adresą, el. pašto adresą, kontaktinį telefono numerį, skundo dalyką ir užsakymo numerį, kuriame nurodytas prašymas, bet kokias skundą pagrindžiančias aplinkybes, defekto nustatymo datą ir prekių defektą patvirtinančias nuotraukas. Be to, kai skundas pateikiamas pagal šio straipsnio 2 dalį, skundas gali būti pateiktas tik tuo atveju, jei jis buvo pateiktas. Taisyklių ir sąlygų 6 punktą, pateikiamas žalos protokolas.
7.4. Pardavėjas, remdamasis kliento pateikta informacija, kiekvienu atveju sprendžia, ar klientas privalo grąžinti nekokybiškas prekes pardavėjui. Jei kitaip nenumatyta visuotinai taikomuose teisės aktuose, klientui negrąžinus prekės, pardavėjas negalės pripažinti pretenzijos.
7.5. Siuntinys su grąžinamomis prekėmis turi būti pritvirtintas taip, kad transportavimo metu nebūtų pažeistas.
7.6. Pardavėjas informuoja, kad subjektyvus pirkėjo suvokimas dėl jo individualaus skonio (pvz. kvapas, lūpų dažų spalva ar makiažo pagrindo spalva netinka pirkėjui) nereiškia, kad prekės yra nekokybiškos ar neatitinka sutarties.
7.7. Norėtume atkreipti dėmesį, kad individualus padidėjęs jautrumas ar alerginė reakcija į pristatytą prekę nėra pagrindas laikyti prekes nekokybiškomis. Taip pat dovanų ir kitų nemokamų paslaugų, neįtrauktų į užsakymą, trūkumai nėra pagrindas pripažinti prekes nekokybiškomis.
7.8. Žinome, kad prekių vaizdai atlieka svarbų vaidmenį pirkimo procese, todėl pardavėjas itin kruopščiai rūpinasi internetinėje parduotuvėje skelbiamais prekių vaizdais. Tačiau norėtume informuoti, kad produktų nuotraukos yra tik iliustracinio pobūdžio, yra tikimybė, kad tikroji produkto išvaizda gali šiek tiek skirtis nuo tos, kurią matote internetinės parduotuvės svetainėje.
7.9. Pranešus apie skundą, klientui bus pateikta išsami informacija apie tolesnius veiksmus.
7.10. Pardavėjas skundą nagrinės tik tuo atveju, jei klientas atitiks visas sąlygose reikalaujamas sąlygas.
7.11. Skundo patvirtinimas ir atsakymas į skundą gali būti pateiktas ta pačia forma, kuria buvo pateiktas skundas. Pinigai klientui bus grąžinti ta pačia mokėjimo forma, kuria klientas sumokėjo už užsakymą (į banko sąskaitos numerį arba į grąžinimo formoje nurodytą banko sąskaitos numerį grynųjų pinigų pristatymo atveju arba per mokėjimo platformą).
8. SUTARTIES NUTRAUKIMAS
8.1. Pardavėjas informuoja, kad vartotojas (kaip apibrėžta atitinkamuose teisės aktuose) turi teisę atsisakyti prekių pirkimo-pardavimo sutarties, sudarytos internetinėje parduotuvėje, per 14 dienų, nenurodydamas jokių priežasčių. Išsamią tvarką reglamentuoja sutarties atsisakymo sąlygos.
8.2. Atsisakymo nuo pirkimo-pardavimo sutarties terminas baigiasi praėjus 14 dienų nuo tos dienos, kai teisę turintis asmuo perėmė įsigytas prekes arba kai įsigytas prekes perėmė trečioji šalis, kuri nėra vežėjas ir kurią nurodė teisę turintis asmuo. Jeigu pirkimo-pardavimo sutartyje numatytos kelios prekės, kurios pristatomos atskirai, partijomis arba dalimis, sutarties atsisakymo terminas baigiasi po 14 dienų nuo tos dienos, kai savininkas įgijo nuosavybėn paskutinę prekę, partiją arba dalį arba kai trečioji šalis, kuri nėra vežėjas ir kurią nurodė savininkas, įgijo nuosavybėn paskutinę prekę, partiją arba dalį.
8.3. Norėdamas pasinaudoti teise atsisakyti sutarties, vartotojas turi nedviprasmišku pareiškimu informuoti pardavėją apie atsisakymą nuo sutarties, kreipdamasis į pardavėją toliau nurodytu pasirinktu būdu:
a) el. paštu: returns@nutridome.lt arba
b) telefonu: +441215122138 (karštoji linija veikia nuo pirmadienio iki penktadienio nuo 8 iki 16 val.) c) raštu šiuo korespondencijos adresu: Nutridome, ul. Gazowa 8, 26-600 Radom, Polen.
Pirkėjas gali pasinaudoti sutarties atsisakymo forma, kurią galima rasti nuorodoje
https://static.nutridome.pl/pdf/returns.lt.pdf, tačiau tai nėra pirkėjo pareiga.
Kad būtų laikomasi sutarties atsisakymo termino, pakanka išsiųsti pareiškimą apie sutarties atsisakymą iki sutarties atsisakymo termino pabaigos.
8.4. Atsisakymo atveju vartotojas privalo grąžinti prekes pardavėjui be nepagrįsto delsimo, ne vėliau kaip per 14 dienų nuo paties atsisakymo. Vartotojas grąžina prekes savo sąskaita, kuri negrąžinama.
Siuntimo išlaidos yra įprastos siuntimo išlaidos pagal pirkėjo pasirinkto vežėjo tarifą. Prekės turi būti nesugadintos, nenaudotos. Grąžinamos prekės turi būti siunčiamos atgal pardavėjo adresu: Nutridome, ul. Gazowa 8, 26-600 Radom, Polen.
8.5. Sutarties atsisakymo atveju pardavėjas nedelsdamas, ne vėliau kaip per 14 dienų nuo tos dienos, kai pardavėjas gauna pareiškimą apie sutarties atsisakymą, grąžina vartotojui visus iš vartotojo gautus mokėjimus, įskaitant pristatymo išlaidas (išskyrus papildomas išlaidas, patirtas dėl pirkėjo pasirinkto pristatymo būdo, kuris nėra pigiausias pardavėjo siūlomas įprastas pristatymo būdas). Pinigai grąžinami tokiu pat būdu, kokiu buvo atliktas mokėjimas už užsakymą, nebent pardavėjas ir pirkėjas susitaria kitaip. Dėl to pirkėjas jokiu būdu nepatirs papildomų išlaidų.
Jei pirkėjas atsisako pirkimo sutarties, pardavėjas neprivalo grąžinti gautų lėšų pirkėjui tol, kol pirkėjas negrąžins prekių pardavėjui arba neįrodys, kad išsiuntė prekes pardavėjui, priklausomai nuo to, kas įvyks anksčiau.
8.6. Vartotojas patvirtina, kad prekių, kurių apsauginė pakuotė po pristatymo buvo pažeista dėl sveikatos ar higienos priežasčių, pirkimo-pardavimo sutartis negali būti nutraukta.
9. MOKĖJIMO FORMOS
9.1. Klientas gali pasirinkti šias mokėjimo už užsakytas prekes formas:
a) mokėjimas pristatymo metu (grynaisiais pinigais) - užsakymas pradedamas tvarkyti, kai tik užbaigiamas užsakymo procesas,
b) išankstinis mokėjimas (avansas) per vieną iš parduotuvės priimtinų mokėjimo sistemų, banko pavedimu ir e. pervedimu; užsakymo apdorojimas pradedamas parduotuvei gavus mokėjimo
operatoriaus patvirtinimą apie teisingą operacijos atlikimą, banko pavedimo atveju - gavus mokėjimą į parduotuvės banko sąskaitą,
c) mokėjimas kortele - parduotuvė priima Visa ir MasterCard; informacija apie užsakymo priėmimą klientui bus išsiųsta elektroniniu paštu.
9.2. Atsiskaitymas už mokėjimo kortele ir elektroniniu pavedimu atliekamas įmonių, tarpininkaujančių atliekant mokėjimo operacijas internetu, interneto svetainėse.
10. GRĄŽINAMOSIOS IŠMOKOS IR PERMOKOS
10.1. Jei susiklosto aplinkybės, dėl kurių parduotuvė privalo grąžinti kliento į parduotuvės sąskaitą sumokėtas sumas, jos grąžinamos ne vėliau kaip per 14 dienų tuo pačiu mokėjimo būdu, kurį klientas pasirinko pateikdamas užsakymą.
10.2. Parduotuvė pasilieka teisę patikrinti grąžinamą užsakymą pateikusio kliento tapatybę.
10.3. Parduotuvė neatsako už pinigų negrąžinimą ar vėlavimą juos grąžinti, jei klientas, nepaisant jo el. pašto adresu išsiųsto prašymo, nenurodo banko sąskaitos, į kurią turi būti atliktas mokėjimas, numerio arba nepateikia parduotuvei visų mokėjimui atlikti reikalingų duomenų.
10.3. Parduotuvė nebus laikoma atsakinga už pinigų grąžinimo nesėkmę ar vėlavimą, jei tai įvyko dėl to, kad klientas nurodė neteisingus asmens duomenis (vardą, pavardę, adresą) arba neteisingą sąskaitos numerį.
10.4. Už užsakytus produktus gali būti grąžinti visi arba dalis pinigų, atsižvelgiant į skundo apimtį.
10.5. Visi grąžinimai atliekami be grynųjų pinigų.
11. DUOMENŲ SAUGUMAS IR KONFIDENCIALUMAS
11.1. Visi asmens duomenys renkami visiškai savanoriškai ir yra skirti tik įmonei Abriga Sp. z o.o . Jie apsiriboja būtinu minimumu ir naudojami tik pirkėjams identifikuoti ir užsakymams tinkamai apdoroti.
Kiekvienas pirkėjas turi teisę susipažinti su savo duomenimis, juos ištaisyti ar ištrinti, taip pat turi visas teises pagal galiojančius įstatymus.
11.2. Asmens duomenys saugomi pagal šiuo atžvilgiu taikomus teisės aktus taip, kad tretieji asmenys negalėtų su jais susipažinti.
11.3 Pardavėjas perduoda kliento asmens duomenis subjektui, kad šis galėtų teikti kliento paslaugas: Expandeco sro, Májová 304/38, 966 81 Žarnovica, įregistruota komerciniame registre numeriu 47 980 052, PVM MK: 2024164835.
11.4. Jei klientas davė papildomą sutikimą, asmens duomenis parduotuvė tvarkys duotame sutikime numatytais tikslais, pavyzdžiui, siekdama informuoti klientą apie parduotuvėje siūlomas naujas prekes, akcijas ir paslaugas.
11.5. Kai klientas davė papildomą sutikimą, asmens duomenys gali būti patikėti tvarkyti kitam sutikimo turinyje nurodytam subjektui, pavyzdžiui, tam, kad parduotuvė gautų informaciją apie kliento pasitenkinimą preke ar parduotuvės paslaugomis.
11.6. Parduotuvės klientai turi teisę susipažinti su savo asmens duomenimis, juos ištaisyti ir prašyti ištrinti.
12. NAUJIENLAIŠKIS
Naujienlaiškis - tai paslauga, kurią sudaro periodinis naujienlaiškio ir rinkodaros pranešimų siuntimas kliento nurodytu el. pašto adresu. Klientas gali sutikti su prenumerata (naujienlaiškio paslauga) ir bet kuriuo metu ją atšaukti. Prenumerata atliekama automatiškai, pasirinkus atitinkamą parinktį registracijos formoje arba skirtuke „Jūsų paskyra”. Prenumerata yra savanoriška ir nemokama.
Klientas gali bet kada atsisakyti prenumeratos.
Tvarkomi kliento asmens duomenys:
- teisinis duomenų tvarkymo pagrindas yra duomenų tvarkymo būtinybė sutarčiai vykdyti (BDAR 6 straipsnio 1 dalies b punktas),
- siekiant nukreipti rinkodaros turinį klientui kaip naujienlaiškio dalį - duomenų tvarkymo, įskaitant profiliavimą, teisinis pagrindas yra teisėtas pardavėjo interesas (BDAR 6 straipsnio 1 dalies f punktas), susijęs su sutikimu gauti naujienlaiškį,
- analitiniais ir statistiniais tikslais - duomenų tvarkymo teisinis pagrindas yra teisėtas pardavėjo interesas (BDAR 6 straipsnio 1 dalies f punktas), kurį sudaro klientų veiklos svetainėje analizės atlikimas, siekiant pagerinti naudojamas funkcijas,
- galimo pretenzijų nustatymo, tyrimo ar gynybos nuo jų tikslais - teisinis duomenų tvarkymo pagrindas yra teisėtas pardavėjo interesas (BDAR 6 straipsnio 1 dalies f punktas).
13. SLAPUKŲ NAUDOJIMO TAISYKLĖS
Šioje politikoje sąvoką „slapukas“ naudojame vadinamiesiems slapukams ir kitoms panašioms technologijoms, kurioms taikoma EB privatumo ir elektroninių ryšių direktyva.
13.1. Kas yra slapukai?
Slapukai, arba vadinamieji „cookies“, yra nedideli duomenų failai, kuriuos naršyklė palieka jūsų kompiuteryje ar kitoje įrangoje. Jie palengvina naršyklės naršymą svetainėje, tačiau patys nerenka jokios kompiuteryje ar failuose saugomos informacijos. Įrenginyje saugomi slapukai gali palengvinti naudojimąsi naršykle, nes paslaugos labiau atitinka naudotojo poreikius. Siekdama apsaugoti jūsų privatumą, naršyklė leidžia pasiekti svetainę slapukams, kuriuos naudotojas jau gavo.
13.2. Kokiu tikslu naudojame slapukus?
Slapukus naudojame tam, kad galėtume sužinoti daugiau apie tai, kaip naudojatės mūsų svetainių turiniu, kad galėtume pritaikyti savo paslaugas prie jūsų individualių poreikių ir pagerinti jūsų patirtį naudojantis mūsų svetainėmis. Slapukai įsimena jūsų naudojamos naršyklės tipą ir kompiuteryje įdiegtą papildomą naršyklės programinę įrangą. Jie taip pat įsimena jūsų nuostatas, pvz., kalbą ir regioną. Jie išsaugomi kaip numatytieji nustatymai ir bus naudojami, kai vėl apsilankysite svetainėje.
Šie failai taip pat leidžia vertinti puslapius ir pildyti komentarų formas.
13.3. Kokie yra slapukų tipai?
13.3.1. Būtinai būtini slapukai - tai slapukai, kurie yra būtini, kad galėtumėte naršyti svetainėse ir naudotis jų funkcijomis. Be jų nebūtų galima naudotis registracijos ir prisijungimo paslaugomis. Šio tipo slapukai nerenka jokios informacijos apie naudotoją, kuri galėtų būti naudojama rinkodaros tikslais, taip pat neįsimena aplankytų vietų / puslapių.
13.3.2. Veikimo slapukai - tai slapukai, kuriais renkama informacija apie tai, kaip naudotojas naudojasi svetainėmis (pvz., dažniausiai lankomi puslapiai). Jie nerenka naudotoją identifikuojančios informacijos, o visi surinkti duomenys yra anoniminiai. Jie skirti svetainių veikimui gerinti.
13.3.3. Funkciniai slapukai - tai slapukai, kurie įsimena naudotojo pasirinkimus (pvz., naudotojo vardą, pasirinktą kalbą) ir leidžia svetainę pritaikyti prie naudotojo poreikių. Jie naudojami šrifto dydžio ir tipo pakeitimams įsiminti, taip pat kitoms interneto puslapių dalims, kurias naudotojas gali pritaikyti. Jie taip pat reikalingi, pavyzdžiui, kad galėtumėte žiūrėti vaizdo įrašus arba komentuoti tinklaraštį. Tokių slapukų renkama informacija gali būti anoniminė ir negali būti susijusi su kitais naudotojo peržiūrėtais puslapiais.
13.3.4. Reklamos nukreipimo slapukai - tai slapukai, naudojami siekiant pateikti naudotojui ir jo interesams pritaikytas reklamas ar pranešimus. Kartais šio tipo slapukai yra susieti su kitomis svetainėmis, pavyzdžiui, socialiniais tinklais.
13.3.5. Laikinieji ir nuolatiniai slapukai - pirmiau minėtų keturių tipų slapukai skirstomi į laikinuosius (sesijos slapukus) ir nuolatinius (nuolatinius slapukus). Sesijos slapukai renka informaciją tik apie naudotojo veiklą tam tikros sesijos metu. Tokia sesija prasideda, kai atidaroma svetainė, ir baigiasi, kai svetainė uždaroma, todėl slapukai ištrinami. Nuolatiniai slapukai - tai slapukai, kurie lieka jūsų įrenginyje tam tikrą laiką. Jie automatiškai aktyvuojami, kai apsilankote tam tikroje interneto svetainėje.
13.4. Kaip užblokuoti arba ištrinti slapukus?
Jei nuspręsite, kad slapukų naudojimas jums nepatinka, galite juos lengvai ištrinti iš naudojamos naršyklės slapukų aplanko. Taip pat galite pakeisti naršyklės nustatymus taip, kad ji blokuotų slapukus arba siųstų įspėjimą prieš juos išsaugodama. Išsamesnės informacijos rasite kiekvienos naršyklės meniu.
Jei blokuosite slapukus, vis tiek galėsite naudotis mūsų paslaugomis, tačiau kai kurios funkcijos gali veikti netinkamai.
13.5. Klausimai
Visi klientai gali pasikliauti mūsų pagalba ir paslaugomis. Visus klausimus, pastabas, pasiūlymus siųskite el. pašto adresu kontaktas@nutridome.lt
Pirmiau išdėstytos taisyklės taikomos nuo 2024 m. 07.07